Ergo
Bureau voor markt- en beleidsonderzoek
http://www.ergo.nl/
Dunck
Dunck is toonaangevend op het gebied van loyalty marketing en initiatiefnemer van marketingplatform loyalty facts. dunck biedt strategisch loyalty-advies en ontwikkelt, implementeert en evalueert loyaliteitsprogramma's en -strategieën.
http://www.dunck.nl/
KlantBelevingsProgramma
KlantBelevingsProgramma
http://www.twowaycontent.nl/
Klantgedrevenheid.nl
Boot hospitality techknowlogy verankert klantgericht denken in profit en non-profit organisaties en creëert de juiste voedingsbodem. door te 'benchmarken' met de hospitality branche worden andere inzichten gegeven en nieuwe mogelijkheden ontdekt.
http://www.klantgedrevenheid.nl/
Klantoscope
Klantoscope
http://www.klantoscope.nl/
De Nationale klantgerichtheid
Welkom bij de nationale klantgerichtheid test. klantgerichtheid vormt de basis van het succes van uw organisatie! de nationale klantgerichtheid test is het instrument waarmee u inzicht krijgt in de klantgerichtheid van uw organisatie. uw investering in klantgerichtheid kan nu gemeten worden in concrete resultaten.
http://www.denationaleklantgerichtheidtest.com/
De Klantgerichte Huisstijl
De Klantgerichte Huisstijl
http://www.cordevrieze.nl/
24Customer
24customer heeft als missie het creëren van meer rendement bij opdrachtgevers door het verbeteren van klantmanagement, klantcontact, klantenservice. leidend voor de aanpak is de markt en klantgedrag. de klant staat centraal. onderdeel van de aanpak is onderzoek, training, management, advies. specialisatie van de mensen die werken volgens de 24customer aanpak is interactieve digitale televisie, voip en internet. van alle processen op het gebied van glasvezel netwerk infrastructuur, beheer, marketing, verkoop, service, distributie en levering is hands-on ervaring aanwezig. ook op het gebied van regelgeving, europese wetgeving, programmaraden, betaaltelevisie, standaarden en decoders is veel praktijkervaring opgebouwd. onze aanpak is immer resultaatgericht. of het nu gaat over een europese aanbesteding of het optimaliseren van een call centre of callcenter. stappen in ons model zijn strategie, proces, architectuur, implementatie, evaluatie we hebben ons laten inspireren door servqual, ink-model, deming cirkel, copc. wij hebben een voorstel voor een klant respect index. desgewenst kan een eerste analyse en diagnose worden gesteld op basis van een quick scan. wij werken graag voor de overheid, gemeenten, woningcorporaties als het gaat om de telecom infrastructuur, klantmanagement, glasvezel in de last mile, ftth, fiber to the home, breedband internet. 24 customer - rendement, klantmanagement, klantcontact, klantgedrag, klantenservice, onderzoek, training, advies, digitale televisie, telecom, internet, resultaatgericht, aanbesteding, strategie, proces, architectuur, implementatie, evaluatie, servqual, ink, copc, job glas, rob ten pas, spoc, essent, upc, crm, digitaal, training, management, advies
http://24customer.com/
!klanttevredenheid!
Satius bv in rotterdam waakt voor de klanttevredenheid van uw klanten middels het meten, weten èn verbeteren concept
http://www.satius.nl/
Bureau Vandertuuk B.V.
Bureau Vandertuuk B.V.
http://www.vandertuuk.nl/
Bureau-beerens retail
Bureau-beerens retail
http://www.bureau-beerens.nl/
Call-Info
Call-Info
http://www.call-info.nl/
Kwaliteitsforum.nl
Kwaliteitsforum.nl
http://www.kwaliteitsforum.nl/
Marintel marketingonderzoek
Marintel.nl
http://www.marintel.nl/
SMCI
Smci: world class performance: bpr,rasci,rcm,tpm,maintenance management, scm,5s,wpo,smed,qco,kaizen,continu verbeteren,bsc,swot,kennismanagement,oee,abc,lean production,productie,onderhoud,logistiek
http://www.smci.nl/
Servicecheck
Klanttevredenheid.nl: alles over klantonderzoek en klantstrategie! tips, theorien en tools om klantgerichter te werken en uw klanttevredenheid te onderzoeken en vergroten.
http://www.klanttevredenheid.nl/
The Customer Connection
The Customer Connection
http://www.thecustomerconnection.nl/
Twice Interaction
Twice interaction verzorgt eigen vaardigheidstrainingen, hrm diensten, coaching, assessment en organisatie-advies. schrijf u nu online in.
http://www.interaction.twice.nl/default.asp?page=content/kto.asp&
USP Marketing Consultancy
USP Marketing Consultancy
http://www.usp-mc.nl/
SB Marketing
Klantentevredenheid - cs-faction expert center - site voor iktz
http://www.sb-marketing.be/
Organisatieontwikkeling
Organisatieontwikkeling
http://www.marktplan.nl/html/organisatie.html
Medewerkerstevredenheid.nl
Oakdale voert onderzoek uit in de samenleving, in markten en binnen organisaties. Ad-hoc, periodiek of continu. Het gaat om ervaringen, oordelen, opinies en inzichten. Maar ook om het systematisch verzamelen, ordenen en presenteren van (markt)gegevens.
http://www.medewerkersonderzoek.nl/
MeTeQ Consult BV
MeTeQ Consult BV
http://www.meteq.nl/
MICRA
Micra is gespecialiseerd in het meten van klanttevredenheid en medewerkertevredenheid. we bieden ondermeer on line enquetes en real time rapportages. onze onderzoekprojecten worden volledig afgestemd op uw wensen.
http://www.micra.nl/
Nationale tevredenheidsindex
Nationale tevredenheidsindex
http://www.tevredenheidsindex.nl/
VDSCA
Deze site geeft een bedrijfspresentatie van vds communicatie architecten. ons specialisme is ‘bereikbaarheid’.
http://www.vdsca.nl/